This website uses cookies and other technologies to help you navigate and provide a better user experience. By staying on the site, you agree to the use of cookies
25 July 2024
Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Про це повідомляє BBC.

Air New Zealand відмовилася від мети скоротити викиди вуглекислого газу до 2030 року, звинувачуючи в цьому труднощі із забезпеченням ефективніших літаків і екологічного авіапального.

Зазначається, що цей крок робить її першим великим перевізником, який відмовився від такої кліматичної цілі.

Авіакомпанія додала, що працює над новою короткостроковою метою і залишається відданою загальногалузевій меті - досягти нульового рівня викидів до 2050 року.

За оцінками, на авіаційну галузь припадає близько 2% світових викидів вуглекислого газу, які авіакомпанії намагаються зменшити за допомогою таких заходів, як заміна старих літаків та використання палива з відновлюваних джерел.

У 2022 році Air New Zealand прийняла ціль до 2030 року скоротити свої викиди майже на 29%.

Це набагато амбітніше, ніж мета скорочення на 5% за той самий період, встановлена світовою авіаційною галуззю.

Екологічно чисте авіаційне паливо (SAF) є ключовою частиною стратегії сектору зі скорочення викидів, але авіакомпаніям важко придбати достатню кількість цього палива.

Ціна [SAF] дорожча за традиційне паливо, а потужностей для його масштабного виробництва недостатньо.

Затримки з постачанням нових літаків впливають на авіакомпанії по всьому світу, причому як Boeing, так і Airbus недопостачали нові літаки протягом останніх кількох років, що значною мірою пов'язано з проблемами в широких ланцюгах поставок виробників.

Latest News
12 August 2024
EU Commission Reinstates Liquid Restrictions for Hand Luggage in EU Airports

The European Commission has mandated that all airports in the EU that purchased new hand luggage scanners must reinstate liquid restrictions starting from September 1, 2024. This rule requires that passengers can only carry liquid containers up to 100 ml in hand luggage.


Previously, the Commission allowed airports with C3 scanners, which use CT technology, to lift these restrictions. Airports in Amsterdam, Helsinki, and Tallinn had already partially or fully removed the liquid limits.


However, in its July 2024 decision, the European Commission stated that the settings of the new scanners need to be reviewed, and the liquid restrictions are being reinstated as a precautionary measure. This decision has been criticized by ACI Europe, an organization representing European airports.


ACI Europe argues that airports that invested in the costly new scanners are now effectively penalized, as these devices are significantly more expensive to purchase and operate. Although the new restrictions are temporary, the European Commission did not specify when they would be lifted, prompting ACI Europe to call for a clear roadmap.

...READ MORE
25 July 2024
Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Про це повідомляє BBC.

Air New Zealand відмовилася від мети скоротити викиди вуглекислого газу до 2030 року, звинувачуючи в цьому труднощі із забезпеченням ефективніших літаків і екологічного авіапального.

Зазначається, що цей крок робить її першим великим перевізником, який відмовився від такої кліматичної цілі.

Авіакомпанія додала, що працює над новою короткостроковою метою і залишається відданою загальногалузевій меті - досягти нульового рівня викидів до 2050 року.

За оцінками, на авіаційну галузь припадає близько 2% світових викидів вуглекислого газу, які авіакомпанії намагаються зменшити за допомогою таких заходів, як заміна старих літаків та використання палива з відновлюваних джерел.

У 2022 році Air New Zealand прийняла ціль до 2030 року скоротити свої викиди майже на 29%.

Це набагато амбітніше, ніж мета скорочення на 5% за той самий період, встановлена світовою авіаційною галуззю.

Екологічно чисте авіаційне паливо (SAF) є ключовою частиною стратегії сектору зі скорочення викидів, але авіакомпаніям важко придбати достатню кількість цього палива.

Ціна [SAF] дорожча за традиційне паливо, а потужностей для його масштабного виробництва недостатньо.

Затримки з постачанням нових літаків впливають на авіакомпанії по всьому світу, причому як Boeing, так і Airbus недопостачали нові літаки протягом останніх кількох років, що значною мірою пов'язано з проблемами в широких ланцюгах поставок виробників.

...READ MORE
08 August 2024
Qatar Airways has been named the world's best airline.

Qatar Airways has been named the world's best airline according to the Skytrax ranking, topping the list for the eighth time since 2011. Singapore Airlines took second place, while Emirates came in third. Asian airlines dominate the top ten, with no American carriers in the top tier. Delta Air Lines ranked 21st.


Customers from over 100 countries participated in determining the 2023-2024 ranking. Qatar Airways was also recognized as the best airline in the Middle East and for having the world's best business class. AirAsia was named the best low-cost airline, while Scoot was recognized as the best long-haul low-cost carrier.

...READ MORE