Этот веб-сайт использует куки-файлы и другие технологии, чтобы помочь вам в навигации, а также предоставить лучший пользовательский опыт Оставаясь на сайте, вы соглашаетесь с использованием файлов
25 июля 2024
Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Про це повідомляє BBC.

Air New Zealand відмовилася від мети скоротити викиди вуглекислого газу до 2030 року, звинувачуючи в цьому труднощі із забезпеченням ефективніших літаків і екологічного авіапального.

Зазначається, що цей крок робить її першим великим перевізником, який відмовився від такої кліматичної цілі.

Авіакомпанія додала, що працює над новою короткостроковою метою і залишається відданою загальногалузевій меті - досягти нульового рівня викидів до 2050 року.

За оцінками, на авіаційну галузь припадає близько 2% світових викидів вуглекислого газу, які авіакомпанії намагаються зменшити за допомогою таких заходів, як заміна старих літаків та використання палива з відновлюваних джерел.

У 2022 році Air New Zealand прийняла ціль до 2030 року скоротити свої викиди майже на 29%.

Це набагато амбітніше, ніж мета скорочення на 5% за той самий період, встановлена світовою авіаційною галуззю.

Екологічно чисте авіаційне паливо (SAF) є ключовою частиною стратегії сектору зі скорочення викидів, але авіакомпаніям важко придбати достатню кількість цього палива.

Ціна [SAF] дорожча за традиційне паливо, а потужностей для його масштабного виробництва недостатньо.

Затримки з постачанням нових літаків впливають на авіакомпанії по всьому світу, причому як Boeing, так і Airbus недопостачали нові літаки протягом останніх кількох років, що значною мірою пов'язано з проблемами в широких ланцюгах поставок виробників.

Последние Новости
12 августа 2024
Єврокомісія повертає обмеження на провезення рідин в ручній поклажі в аеропортах ЄС

Єврокомісія зобов'язала всі аеропорти ЄС, які придбали нові сканери ручної поклажі, повернути обмеження на провезення рідин з 1 вересня 2024 року. Правило вимагає, щоб пасажири могли провозити в ручній поклажі лише ємності з рідинами до 100 мл.


Раніше Єврокомісія дозволила аеропортам з C3-сканерами, які використовують технологію КТ, зняти ці обмеження. В аеропортах Амстердама, Гельсінкі та Таллінна ці обмеження вже частково або повністю скасували.


Однак у рішенні Єврокомісії від липня 2024 року зазначено, що налаштування нових сканерів потрібно переглянути, а обмеження на провезення рідин вводяться як запобіжний захід. Це рішення піддало критиці ACI Europe, організація, що представляє європейські аеропорти.


ACI Europe заявила, що аеропорти, які інвестували в дорогі нові сканери, фактично покарані, оскільки ці пристрої значно дорожчі у купівлі та експлуатації. Хоча нові обмеження є тимчасовими, Єврокомісія не визначила, коли вони будуть зняті, що спонукало ACI Europe закликати до створення чіткої дорожньої карти.

...ЧИТАТЬ ЕЩЁ
25 июля 2024
Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Компанія Air NZ, з Нової Зеландії, стає першим великим перевізником, який відмовився від кліматичної мети.

Про це повідомляє BBC.

Air New Zealand відмовилася від мети скоротити викиди вуглекислого газу до 2030 року, звинувачуючи в цьому труднощі із забезпеченням ефективніших літаків і екологічного авіапального.

Зазначається, що цей крок робить її першим великим перевізником, який відмовився від такої кліматичної цілі.

Авіакомпанія додала, що працює над новою короткостроковою метою і залишається відданою загальногалузевій меті - досягти нульового рівня викидів до 2050 року.

За оцінками, на авіаційну галузь припадає близько 2% світових викидів вуглекислого газу, які авіакомпанії намагаються зменшити за допомогою таких заходів, як заміна старих літаків та використання палива з відновлюваних джерел.

У 2022 році Air New Zealand прийняла ціль до 2030 року скоротити свої викиди майже на 29%.

Це набагато амбітніше, ніж мета скорочення на 5% за той самий період, встановлена світовою авіаційною галуззю.

Екологічно чисте авіаційне паливо (SAF) є ключовою частиною стратегії сектору зі скорочення викидів, але авіакомпаніям важко придбати достатню кількість цього палива.

Ціна [SAF] дорожча за традиційне паливо, а потужностей для його масштабного виробництва недостатньо.

Затримки з постачанням нових літаків впливають на авіакомпанії по всьому світу, причому як Boeing, так і Airbus недопостачали нові літаки протягом останніх кількох років, що значною мірою пов'язано з проблемами в широких ланцюгах поставок виробників.

...ЧИТАТЬ ЕЩЁ
08 августа 2024
Qatar Airways визнана найкращою авіакомпанією світу.

Qatar Airways визнана найкращою авіакомпанією світу за рейтингом Skytrax, очоливши його вже восьмий раз з 2011 року. Друге місце зайняла Singapore Airlines, третє — Emirates. Азійські авіакомпанії домінують у першій десятці, тоді як жодна американська авіакомпанія не потрапила до топ-10. Delta Air Lines посіла 21-ше місце.


Клієнти з понад 100 країн взяли участь у визначенні рейтингу 2023-2024 років. Qatar Airways також відзначена як найкраща авіакомпанія на Близькому Сході та з найкращим бізнес-класом у світі. AirAsia визнана найкращим лоукостером, а Scoot — найкращим лоукостером для далекомагістральних рейсів.

...ЧИТАТЬ ЕЩЁ